han stavas zlatan

han har gjort det förr, och han gör det igen.
alla vet vad jag pratar om, det avgörande målet!
1-o till barca idag. en fin seger.
4-1 till frövi ik idag, en fin seger.

det roliga är att när zlatan inte gör mål då "är han sämst"
men när zlatan gör mål, då gillar ni honom.
ojojoj, den killen är aldrig dålig, lär er.
matchen för mig idag, gick iallafall inge vidare.
men vi vann ju som sagt.
nu ska jag kolla på barca matchen,
(som min älskade pappa har spelat in åt mig)
troligtvis spola tillbaka några gånger,
för att sen krypa ner under mitt varma täcke.
tack för mig.
natti ♥



Kommentarer
Postat av: Josefine

om jag hade varit med hade vi vunnit ;D

2009-11-30 @ 19:26:08
URL: http://josefineeee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0