test

om dig

namn - jonna

bor - bästa frövi

syskon - 4 stycken

ålder - 16

född - 26 april - 93

ögonfärg - grön/blå

längd - 162,5

sko storlek - 39

höger eller vänsterhänt - höger

stjärntecken - oxe


hårfärg - brun/rött

födelseort - my dear frövi



dagens

låt - band of horses - the funeral
 
saknad - pengar

kläder - jeans, linne

smink - puder

mat - kebab

köp - kebab

göra sen - MTV

godis - inget

pinsammaste - nä ingenting än sålänge



svara ärligt

tycker du om att plocka svamp - verkligen inte!

tycker du om godis - ja

hur många gånger i veckan äter du godis - för många

äter du oftast nyttig mat - nej tyvärr

tycker du att du själv är söt/snygg - ibland

du ger mycket komplimanger till andra - kanske för lite

är du nöjd med ditt förnamn - nja, synd att klaga

du tycker att du själv är smart - jo, det tycker jag nog

vad är det sämsta hos dig - min vinnarskalle

vad är det bästa hos dig - att jag är mig själv

har du bra självförtroende - det har jag

hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - oj, 3-4 kanske

du tycker om att vara med killar - ja, absolut

känner du dina grannar - beror på vilka av dom? men jo det gör jag väll

vad har du för färg på dina underkläder idag - vit

äger du några Björn Borg trosor - ja

hur många? - 3

är du en Björn Borg-fjortis? - verkligen inte?

använder du BH - ja

gillar du skolan - nja, nu i efterhand gör jag det

har du någon gång skolkat - mja

spelar du något instrument - nja, keyboard då&då

sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll!

har du några tatueringar - nej inte än, det kommer

hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ingen aning, många

tycker du om djur - det gör jag


brukar du

sova - ja

ta mediciner du inte borde ta - nej

röka - nä

snusa - nä

skada dig - hah, nä

klä dig i svart - ibland, kan ju vara snyggt

lita på folk - ja, absolut

skada dig med flit - nejnej

drömma mardrömmar - inte alltför ofta

gå i skolan - ja

gå i kyrkan - nej, inte längre

ljuga - i nödfall kanske

vilja dö - nejnej



när

åt du senast - 1 timme sen ungefär

läste du ut en bok senast - en vecka sen

köpte du något senast -  idag

vad? - kebab

svor du senast - inte längesen

sjöng du senast - nu

klagade du senast - 1 timme sen kanske

klantade du dig senast - ingen aning



har du

för många vänner - nej, har dom perfekta

förföljelsemani - ja, ibland så

någon annan psykisk sjukdom? - nja, tvångstankar

skadat någon?  - har jag nog råkat göra, ja

färgat håret - ja

några piercnings - ja

några tatueringar - som sagt, nej

egen dator - nä

gjort bort dig rejält - har jag nog



är du

snäll - ja, oftast

snygg - nej det kan jag inte påstå

söt - nej

kort - lite kanske

klantig - esch, nejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0