sommer är tillbaka



vaknade halv 11 idag, åh härliga sol.
jag nästan hoppade upp ur sängen och drog på mig shorts och tröja sen ut på altanen för en mysig frukost.
sen ringde ida och frågade om picnick, och det är ingenting man säger nej till. så vi gick ner till ica och handlade jordgubbar,
för att sen gå till parken och prata och mysa i solen.
mötte jonas på vägen hem och blev en snabb pratstund för att sen komma hem igen,
nu är det snart matlagning, min tur idag, sen är det fix.
för ikväll bär det av till örebro med alla tjejor och så ses vi hemma hos matilda, bio och mys.
åh, den här solen gör mig på toppenbra humör.
bloggar nog ikväll när jag kommer hem, ha det bra.

jag bara ska ha shortsen från cheap monday, jag bara ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0