red



vaknade klockan 8 imorse, drog frivilligt iväg till sommarskolan för att hälsa på frida.
sen följde hon med mig hem, vi mös med pizza och i taket lyser stjärnorna. sen kom vi på en idé
mitt hår behövde förnyelse, efter mycket om och men drog vi iväg och bestämde oss för rött.
och ja, resultatet blev väll, inte riktigt rött kanske. nu är hon iallafall och hämtar kläder osv.
för inatt är det husvagnen in our hearts. sen imorgon taggar vi örebrocupen, jatack.
ha det bra.

the road allways leads back to you..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska blondera sen färga rött :Þ <--- Lipande gubbe!



Mohaha du kommer aldrig komma på vem jag är! =)

2009-06-24 @ 19:21:39
Postat av: Anonym

: jo, jag tror det är en playyyboykanin :>

jag vet (a) men jag vågade inte.

2009-06-24 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0