monday , cheap monday

vaknade klockan 10 idag, helt otroligt.
men sen tittade jag ut och mitt humör sjönk till botten direkt, vad är det här för väder ?
usch. iallafall så gick jag ner och tog en latte och en smörgås till frukost och kikade lite på MTV.
kollar runt lite på nelly nu, och hittade ett par sjukt snygga shorts av cheap monday, kuhrr.
men ja, det är ganska tomt på pengar just nu, men drömma kan man ju.
blev precis bjuden på en trevlig mysdag imorgon också med tjejerna, kanske skulle behövas i regnet!
men som sagt, pengar fattas. får försöka lösa det här på nått bra sätt,
nu ska jag fortsätta kika runt och drömma om lika mycket pengar som paris hilton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0