midsommar (yesterday)



haha jag bjuder på den! min midsommar är nog den mest failade jag haft i mitt liv,
men det positiva med kvällen var att jag fick faila med mina vänner. iallafall så var det mest mysigt en stund,
tills det övergick till drygt, blött, kallt och hemlängtan. så vi drog väll oss hemmåt vid 4 jag, jenny, helle, basti och bk
efter att ha lämnat ellen. vädret var ju inte heller det bästa, herregud.
men tack iallafall, för jag älskar ju att vara med er.
midsommar 2010 taggar vi om!

godmorgon, vaknade vid 12 av att det var nybakta scones på menyn, mums.
scnones och juice! sen hamnade jag faktist inte här påengång. för sen kom jannes kompis niklas hit,
en lång pratstund med han om viktiga saker, som vart en lång diskussion tro mig!
men det var rätt kul ändå, ibland är det bra att få veta vad andra tycker om saker och ting.
nu har jag funderat i en vecka på att jogga och har inte gjort det än ?
kanske laddar om, och gör det ikväll. aja, uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0