im so in love, but you're a shame

you will never be the same.

förlåt för att jag inte har uppdaterat på hela dagen!
har varit en, blandad dag. julia och co. kom igår och dom förstör mitt liv, förlåt men det är sant.
blev väckt halv 9 imorse av monsterbarnet matilda, fint väder dock så det förstörde inte mitt humör.
men barn tär på humöret, tro mig. iallafall så var jag med ida för imorgon åker hon, kommer sakna henne som bara den,
och malin såklart! iallafall så hade jag ju lovat mina pojkar och flickor att följa med dom till r-badet ikväll, men det var too late!
matchen slutade 0-0 och än står frövi obesegrade.

love till min man


Kommentarer
Postat av: jenny

haha kolla min blogg så fåru läsa deras matchreferat ;)))

2009-06-17 @ 23:51:42
URL: http://jennykanske.blogg.se/
Postat av: jonna

jenny : du förstörde min kväll! nu vill jag döda dom :)

2009-06-17 @ 23:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0