hissar / dissar

HISSAR

♥ sommarlov
- tänk er om sommarlov inte fanns? och det bästa med sommarlov är ju att alla har det samtidigt,
så man kan träffa folk man aldrig hinner träffa annars, och man hinner umgås med sin familj. stort plus!

folk som står för vad dom tycker - sånt kan jag bli så avundsjuk på. visst jag vågar säga vad jag tycker och tänker,
men den stora skillnaden är att jag oftast inte gör det, står bara tyst istället, håller inte med men säger inte min åsikt heller.
så ni som vågar, keep up the good work!

altan - ett måste på sommaren! du kan äta där, du kan sola där, du kan sova där, allt. we love it!

nelly.com - deras klänningar, bikinis, skor allt är så himla läckert, särskilt nu till sommaren.
och det är inte dyrt heller, om man har ett sommarjobb vill säga..

DISSAR

♦ sommarjobb
- visst du tjänar pengar, och jobbar bara 3 veckor ungefär, men hallå?!
tänk på oss andra som kanske vill umgås med er, nä thumbs down!

sol - jag är en riktig soldyrkare men nu är jag fan trött. den är uppe hela tiden förutom typ 2 timmar på natten ?
man kan ju inte ens andas, sorry mates, men om ni nu gillar det så är nog afrika ett land att föredra.

smink på sommaren - nej! bli fint brun i ansiktet istället och våga ha en snygg bränna istället för en ful rand.

nu ska jag ta en kall dusch, sen lägga mig och sola.
för solen lär ju inte försvinna eller gå i moln på ett bra tag..
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommarjobb=inte kul :(

2009-06-29 @ 15:28:03
Postat av: jonna

svar : nä kan inte tänka mig det! ^^

2009-06-29 @ 16:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0