.




jonas, ily bebe.
guuuuuuud, jag vet att jag hade lovat att ladda upp bilder men jag är alldeles för lat och ledsen :(
jag har nog aldrig gråtit såhär mycket, jag klarar mig inte utan 9e så är det bara.
jag ville till virgi, men nu vill jag inget hellre än att stanna här, stanna tiden med min klass.
det här har varit den bästa tiden i mitt liv, och vad jag än har sagt, så älskar jag er.
bilder kommer nog imorgon, för imorgon så ses vi allihopa och då ska vi ha roligt.
nu ska jag titta på green street hooligans och gråta mer.
men som sagt, jag älskar er 9e och det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: linneakallis

dom 3 bästa åren i mitt liv <3

2009-06-12 @ 12:33:14
URL: http://linneakallis.blogspot.se
Postat av: jonna

mina med, tack för dom <3

2009-06-12 @ 12:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0