wake up time!

14.50.. alltså alla dessa 14 tar död på mig.
varför kan jag inte bara vakna av väckarklockan istället? blä.
skärpning jonna. iallafall är det storstädning som gäller för min del idag/imorgon.
för på måndag el. tisdag så kommer mina kära föräldrar hem. väldigt sorgligt faktist!
fast jag har lärt mig en del saker på dom här veckorna som jag tänkte hissa och dissa.

att vara hemma själv hissar :
- man känner hur mycket ansvar man klarar av.
- man kan göra precis hur man vill när man vill var man vill.
- man kan dunka musik utan att någon sänker den.
- man kan gå runt naken 24/7 om man nu känner för det.

att vara hemma själv dissar :
- man känner hur lite ansvar man faktist klarar av.
- man inser att det inte är så kul att sova helt själv i ett hus.
- man får inte slösa med pengarna hur mycket man än tror det.
- man inser hur mycket jobb det faktist är att ta hand om ett helt hus själv.

men nu antar jag att jag måste ta mig i kragen och börja städa.
min kära mor blir nog inte den gladaste om hon skulle se hur det ser ut här nu..
men jag uppdaterar senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0