PARTYNIGHT

parapa papa papa pa pa pa pa parapa papa pa pa pa pa pa pa!
ja, ikväll har jag festat hela natten lång och det var både kul och drygt,
men mest kul. drog iallafall först på förfest hos ellen vid 7.
där var det skönt, lugnt och kul med dom närmaste. och mariestadarna.
sen vid 10 drog vi vidare till emil en stund, där var det kul,
alla samlade på ett och samma ställe. härligt!
och klockan 11 var det dags för kvällens höjdpunkt, bluesen!
inget röj alls kan jag lova, men träffade många man inte sett pålänge haha,
både bra och dåligt. sen vid 1 var det dags att dra vidare på efterfest hos helle.
där det spårade, som vanligt. hah, nej men allt roligt folk kom dit och vi dansade och var lyckliga!
nu är klockan 04.14 och jag är så jävla trött, men det var det värt.
livet leker helt enkelt. och nu kände jag vilket långt inlägg det här blev, så nu ska jag sluta.
men det var min kväll, en lyckad partynight helt enkelt.

och justdet. imorgon åker jenny till det som jag inte minns vad det heter.
ha det så bra!

godnatt,
your jonna.

Kommentarer
Postat av: Jenz

Jasså de va därför du ringde så mkt? :)

2009-07-26 @ 11:28:43
Postat av: jonna

svar Jenz : nej jag ville bara va social! (:

2009-07-26 @ 13:44:50
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: Helle

lyckad kväll :)<3

2009-07-26 @ 22:08:43
URL: http://heelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar Helle : helt klart! tack för att man fick komma stumpan <3

2009-07-26 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0