outch! im burning

nu är jag bra alltså!
klockan är 10 och jag är vaken?! nu har någonting hänt alltså.
och inte bara det, jag har hunnit gjort massor också. jaja iallafall så blir det nog linde idag iallafall.
känner att det kan va skönt att komma hemifrån. idag iallafall.
min kära syster har varit på hultsfred sen i onsdags, jag vill också!
åh gud vad kul. nästa sommar ska bli en festivalsommar, i promise.
nu ska jag lyssna på sagoland, mysa lite och ta det lugnt innan jag åker iväg.
uppdaterar senare.
puss

Kommentarer
Postat av: Madelene - Go My Own Way

Vad hittar du på idag?

Jag vill med på hultsfred verkligen!

2009-07-11 @ 18:09:30
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: jonna

svar Madelene - Go My Own Way : nja inte så mycket, kollar på lite film och tar det allmänt lugnt. dudå?

ja, fast vädret är ju inte det bästa!

2009-07-11 @ 22:48:33
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0