otursdag nomero ono

stavingen ? (HAHA)  men iallafall. ja rubriken förklarar ju iallafall hur min dag har varit!
frida kom hit och skulle shjälpa mig att slinga håret, sen kom ida också.
sen när vi hade i färgen fick jag färg i ögat, trampade på en geting och mitt hår blev oranget.
sen färgade vi igen, och nu sitter jag i med tredje gången gillt här.
mest otur är ju färgen idag, ja jag vet inte vad man ska säga, har aldrig vart såhär ful i håret.
och jag lovar att ser det ut såhär efter denhär färgningen, då visar jag mig inte ute innan bluesen!
här bjuds det på lite bilder + dagens outfit.



jag&ida.



mitt under färgningen.



dagens outfit.
jag bjuder på flinet..

Kommentarer
Postat av: Jenziee <3

du är världs snygg!

2009-07-13 @ 23:58:00
Postat av: jenny

ditt hår vart meeeeega bra <3!

2009-07-14 @ 00:28:33
URL: http://jennykanske.blogg.se/
Postat av: jonna

svar Jenziee <3 : väntanu vänta nu ? det var ju du som var dårå!

2009-07-14 @ 02:17:15
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: jonna

svar jenny : tack så väldans vännen <3

2009-07-14 @ 02:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0