nytt här på min blogg!

varje tisdag ska jag nu reklamera lite dikter som min kompis "anonym" har skrivit.
denne person vill inte skriva ut sitt namn p.g.a privata anledningar.
men skriv gärna vad ni tycker om texterna.
så helt enkelt, en ny dikt varje tisdag!


Å Jonna, du unga skönhet, Guds pensel har målat dig så vacker man kan bli
Du behöver ingen dikt, du är redan perfekt poesi
Du har alla fantastiska sidor, och färger, likt en paradis stad
Och om du sårar mig ska jag gråta miljarder tårar likt regnet som faller idag
Jag hade sålt min själ för att att du ska vara min tjej
Och jag hade gett upp mina andetag för endast 4 sekunder med dig


Å du unga sjöars prinsessa, varför är du singel?
Är din själ för stor, för att få plats i himlen?
Jag fumlar i mörker, det är du som har makten
För du lyser som en lanterna i den mörka natten
Jag hade sålt min själ för att att du ska vara min tjej
Och jag hade gett upp mina andetag för 4 sekunder med dig

idag valde jag just den här, för den är skriven till mig, och den är mycket betydelsefull.
tack vännen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter mer som kärleks-smör-texter till dig?

2009-07-08 @ 12:47:45
Postat av: jonna

svar anonym : men det är det inte.

han har flickvän om det var intressant!

2009-07-08 @ 12:57:03
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0