jag ska nog aldrig..

mer "känna på mig nånting", det vart ju inte alls som jag hade trott.
vaknade av en dundrande åsksmäll och smatter på rutan, nu är det uppehåll men ingen sola alls syns till.
nästa gång jag känner på mig nått, lyssna inte!
iallafall så kom pappa hem med fullkornsbröd, så vi åt en mysig frukost men bröd och te, inget jag brukar gilla dock,
men det här teét var ganska okej. nu sitter jag här och snart ska jag damsuga, vilket inte kommer hända!
jag måste verkligen börja sova på nätterna, helt sjukt ju.
somnar 5 går upp 12, då sover man ju bort hela dagen. nej skärpning!
ha det bra.


så här ser man ut nu, nyvaken och risig, men jag bjuder på den bara för att
ni är så söta och läser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0