i suck!

klockan halv 4 ringde ellen mig och sa "nu kommer vi", ja , så vaknade jag idag.
hon och jenny kom hit med ett leénde på läpparna och vi pratade lite,
och ringde min mamma som fyller 51 idag, och sjöng för henne, grattis mamma.
sen kom jag på att jag ville bada, så nu gör jag det, medans jag bloggar,
känns lite småtufft faktist.
känner mig dock lite elak mot ellen och jenny som håller på att tar hand om min disk
och mina hundar.
ikväll blir det pizza och skräckfilm, me like!
uppdaterar senare.
have a great day!

Kommentarer
Postat av: Helle

Hihi Micke är en som var här förra året :D hähä!

ellen vet vem han är.

2009-07-12 @ 19:05:52
URL: http://heelle.blogg.se/
Postat av: syster

haha, så jäkla schysst äru...men kan ju inte påstå att jag blir förvånad...

2009-07-12 @ 19:39:23
Postat av: Anonym

svar syster : hahaha esch (a)

2009-07-12 @ 23:22:53
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0