home

klockan är 23.32 och jag är hemma redan.
nu tänker ni "lät ju som en kul fest?" men faktist, så hade jag sjukt kul.
vissa var sjukt pinsamma, men jag umgicks inte med just dom så whatever!
fick träffa en mycket saknad hanna, och alla andra jag inte träffat på för länge.
men snart är det ju bluesen, då ses alla igen i hope.
fick reda på att jag & hanna börjar halv 1 första dagen på virgi, här var det taggat!
nu ska jag gå och lägga mig, har en huvudvärk som spränger.
puss på er läsare.

& justdet, kvällens outfit.
och några andra söta bilder från kvällen..



kvällens outfit.




ida och jag



ronja med muchen.

tack för kvällen alla bejbs.
ni gör mitt liv bäst!

Kommentarer
Postat av: lotta persson

tack för att du kom snygging <3

2009-07-21 @ 15:19:48
URL: http://lootao.blogspot.com
Postat av: jenny

jonna du är snyyygggv'ä'ä :)

2009-07-21 @ 15:27:25
URL: http://jennykanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0