hiss/diss

hissar

blogg.se -  vad hade mitt liv varit utan bloggen? jo, så otroligt mycket tråkigare.
har man ingenting att göra, så är det bara att sätta sig ner och skriva ett långt och tråkigt inlägg
(förlåt läsare) men det är faktist sant, love it.

♥ ellinor sleipner - my dear friend. hon är värd en hiss just nu, eller det är hon väll alltid.
men våran pratstund nu ikväll var välbehövlig, och jag älskar henne.

♥ fest - det finns inget bättre när man väl är på humör. dansa, sjunga och ha allmänt kul med sina vänner, bäst helt enkelt.

dissar

♦ sömnbrisst - jag kan inte sova på nätterna och blir väckt på mornarna, usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi.

jag fick en hiss

det tackar vi för. :>

ily<3

2009-07-07 @ 14:25:58
Postat av: jonna

svar anonym : klart du är värd en hiss gumman!

2009-07-07 @ 14:50:31
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0