hiss/diss

hissar :

♥ badkar
- när det är såhär mulet och tråkigt väder,
 finns det inget mysigare än att lägga sig i ett badkar med varmt vatten,
tända ljusen och trycka på bubborna. det är kärlek!

fotboll - den sista matchen vi hade nu hade jag så himla kul,
trots 9 spelare och ett knä i låret så hade jag verkligen roligt!

vädret - jag älskar vädret, låter konstigt, rent av onormalt.
men vädret är faktist mysigt! solen kan ju itne lysa jämt.

spotify - michael jackson, miss li, erik hassle dygnet runt,
min favoritmusik hela tiden!

dissar :

♦ festbrisst
- när man bor i frövi så är det tyvärr så, men vafan.
desto roligare är det ju när det väl blir fest!

jag dissar bara en sak idag, det är allt som behövs.
nu ska jag hoppa ner i badet, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0