hiss/diss

hissar

♥ färgglada kläder
- oranget, gult, grönt, blått and so on. kan det bli hetare någonsin än på sommaren?
nej, jag tror faktist inte det.

systrar - iallafall min syster, jag vet inte hur det är för er andra, men min ställer alltid upp.
och utan henne hade jag nog inte stått här idag!

rött hår - måste hissa! jag stormtrivs i min frisyr jag har nu, är nöjd. så vet du inte hur du ska färga,
är rött ett bra tips.

dissar

♦ emodagar
- varför har man dom för? dom kan förstöra en hel dag för en, och ibland en hel vecka.
nä, helt klart en diss!

kärlek - det känns som att jag egentligen inte har så mycket att säga till om på den här fronten, but anyway.
man blir ju bara allmänt ledsen av par som går runt och gulligullar på stan och man önskar att man själv hade det ibland,
i viss mängd. visst, singel är skönt, men det kan väll ett förhållande också vara? det är inte alltid en dans på rosor att vara ensam.

nu ska jag dricka kaffe och titta på vänner.
puss


Kommentarer
Postat av: syster

<3

2009-07-19 @ 17:17:14
Postat av: jonna

svar syster : <3

2009-07-19 @ 21:27:34
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0