.




1. är du oskuld?
nej, det är jag inte.

2. jag skulle beskriva dig som självständig, du verkar så säker på dig själv och så, skulle du katigorisera dig själv som en självständig/stark person?
ja, i de flesta fall så skulle jag nog det. jag trivs oftast med mig själv och skiter i vad andra tycker.

3. vilken är din favoritmat?
hm, vilken svår fråga jag äter ju allt haha. men kycklingsallad!

4. tycker du att det ska bli kul att börja skolan i höst?
ja, det tycker jag faktist eftersom att jag kom in där jag ville.

5. har du pojkvän eller är du på g med någon?
nej, jag har ingen pojkvän. och nej, jag är inte på g med någon just nu, men man får se vad som händer.

6. varför är du som du är?
haha, eh vilken fråga? för att jag föddes så, tror jag.

7. vem är den senaste du kysste?
en vän.

8. anser du själv att du är en bra förebild för andra?
nja, det beror ju på hur man ser det. jag dricker, svär, har urringade kläder osv. men jag lever livet!
gillar man det, så är jag nog en ganska bra förebild.

9. vilken är din favoritlåt?
just nu är det antingen
in flames - bullet ride
eller michael jackson - dirty diana

10. hur lägger du din make-up?
svårt att förklara så jag visar med bilder.
jag börjar med ett tunt lager foundation,
då använder jag maybelline wonder finish.
sen lägger jag på ett lager solpuder från HR

jag lägger sen ett litet lager dream matte mousse rouge
längs med kindbenen.
sen fortsätter jag med en dipliner, längs med hela övre ögonfransraden.

sen tar jag en vanlig kajal på nedre fransraden.
sen tar jag två lager mascara både uppe och nere.

11. vad tycker du om homosexualitet?
jag har ingenting emot homosexuella, sålänge dom låter mig vara ifred.

12. har du bdb, isåfall vad heter du?
ja det har jag, jag heter gladpoojke

13. hur kom du på att du skulle färga håret rött?
nja, det var en ren impuls faktist. behov av förändring.

14. är det något speciellt du är ledsen för?
jag antar att du menar när jag skrev "emoinlägg"
nej, svaret om ju senare, mr mens.

15. är du mycket med killar? eller bara med tjejer?
nja, jag är nog mer med tjejer, men jag är väldigt mycket med killar faktist.
några av dom bästa jag har är killar så.

16. spelar du nått instrument?
nej det gör jag inte, för lite tålamod. men sjunger gör jag.

17. vad gör du på dagarna när du inte bloggar?
oj, det är ganska mycket. spelar fotboll, är med vänner, myser hemma.
sånt som alla andra gör.



1. vem gör din bloggdesign?
det gör shortyplace.blogg.se gå in och kika!

2. vem skriver tisdagsdikterna?
eftersom att personen vill vara anonym, så är, och förblir det hemligt.

3. hur många besökare har du haft som mest?
46, så fortsätt läsa!



1. varför är du så underbar?
haha, jadu det är inte lätt att vara jag men..
nejdå haha! tack.

2. är du snyggast?
hah, det är väll givet?

3. Hej Jownna, jag tycker du är en jätte cool glad och fridfull liten tjej! jag har minsann en bra fråga, som jag vill att du svarar på, jo , jag undrar hur du gör för att vara så underbar, som du är ? kan du svara på det tack.
jag går upp, borstar tänderna och äter frukost, sen är jag jämt pigg och glad och trevlig mot alla. jämt!

4. är de sant att du har två dildos? och om de är så kan du inte läggga ut bild då & lite tips om vart man kan köpa o så?
åh gud, det här tyckte jag var så kul att jag faktist ska svara seriöst.
ja, det är sant att jag har två dildos, två rosa faktist.
den ena är 22 cm och 18 i omkrets. den andra är 20 cm och 8 i omkrets.
jag har fått båda i present, så jag vet inte riktigt, men jag tror att den större är köpt på teknikmagasinet.
här är en bild på mina haha, dock oanvända på bilden!



5. använder du din dildo ofta?
haha, det vill ni gärna veta va!

6. om du var en fluga, skulle du äta bajs då?
eh, flugor äter ju bajs. så jag antar det!






Kommentarer
Postat av: Jenziee <3

Nice, jag skulle också äta bajs :)



Edit: All that remains - a song for the hopeless.

2009-07-24 @ 12:18:16
Postat av: jonna

svar Jenziee <3 : men du äter alltid bajs! :o

oj, fel!

2009-07-24 @ 12:26:44
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0