.

Fyll i meningen :

Jag har insett att min senaste kyss: var ett misstag (:
Jag lyssnar på: in flames just nu.
Jag pratar: som en kille.
Jag tycker om: att äta.
Jag avskyr när folk: försöker att vara något dom inte är. why liksom?
Mina närmaste vänner är: det vet dom.
Min första vän hette: frida.
Kärlek är: komplicerat, kan vara både bra och dåligt.
När jag borstar tänderna: njuter jag.
När jag lagar mat: blir det oftast bränt.
Jag tänder på: pojkarrr.
Det sexigaste yrket är: snickare, brandman eller artist.
Det är charmigt när: man får mig att lé
Jag är rädd för: inte så mycket, men humlor.
Den värsta känslan är: när man är ledsen.
Den bästa känslan är: som jag mår nu, lycklig.
Jag är bäst på: att skratta.
Jag är sämst på: att inte slösa pengar.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en giraff.
Om jag va en insekt skulle jag vara: hum, vetinte.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en hammare.
Jag kommer alltid att vara: jonna.
Det finaste som finns är: sommar.
I sommar: ska jag till bluesen.
Sist jag grät var: oj, en vecka sen typ.
Jag kan: mycket.
Jag kan inte: ehm, ha fel.
När jag vill tänka går jag: på en promenad.
När jag bakar så bakar jag: negerbollar.
Min mobiltelefon är: rosa.
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om.
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på att: jag är mätt.
Bebisar är: usch, jobbiga.
Idag har jag: inte gjort så mycket.
Ikväll ska jag: försöka ha ett liv.
I morgon kommer jag: att sova länge.
Jag vill verkligen: ha pengar.


Kommentarer
Postat av: Robin såklart!

Woaw! jag har inge liv just nu så jag snor den mohaha!

2009-07-17 @ 00:44:53
Postat av: jonna

svar Robin såklart! : tycker jag du ska!

2009-07-17 @ 01:06:06
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0