en ny sång

i brisst på annat att göra..


vers 1.

du finns där när ingen annan finns,
om jag trodde på kärlek, skulle du va min prins?
om jag trodde på att drömmar kunde besannas,
skulle du då bli min och ingen annans?
är det meningen att alla ska ha någon som sin egen,
eller ska allt delas lika, finns det några regler ?
ska allting brytas? säg mig varför så många frågor utan svar?
allt jag vill veta är om du tänker stanna kvar.


ref.

det är inget tvång , du gör som du vill.
du vet att jag lider, men smärtan hör till.
vill ha dig nära, känna lögnerna förgå

ingenting är förgäves, jag ber dig förstå
om natten är du mina drömmars dans
om dagen är du min lycka jag inte trodde fanns.

vers 2


när det bara är vi två, känns det som allt cirkulerar
blodet, tankar, allt filtreras.

en omstart, ett slut, vart är det vi hamnar ?
jag struntar i allt bara vi har varandra.
så vill jag att det förblir, är det en omöjlighet ?
jag vet ingenting, bara att du gör mig hel.


ref.

det är inget tvång , du gör som du vill.
du vet att jag lider, men smärtan hör till.
vill ha dig nära, känna lögnerna förgå

ingenting är förgäves, jag ber dig förstå
om natten är du mina drömmars dans
om dagen är du min lycka jag inte trodde fanns.



en fortsättning kommer väll nångång antar jag.
säg gärna vad ni tycker, även kritik!


Kommentarer
Postat av: olof wolheim larsson

fient sickan, fient !

den som ger dålig kretik, ska allt ha sig en dask på röva.



exelente' babe. keep up the good work ! :)))

2009-07-03 @ 00:04:23
Postat av: jonna

svar olof wolheim larsson : haha fan vad du är störd :) but i love you anyway m8.



thänkssss ;*

2009-07-03 @ 00:09:34
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: ellen

fint jonna :)

2009-07-03 @ 01:11:16
Postat av: jonna

svar ellen : tack hihihi :)

2009-07-03 @ 01:37:48
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: Oonlyforyou

Lord :O

you made my night :D

2009-07-05 @ 01:44:19
Postat av: jonna

svar Oonlyforyou : ahw (a)

2009-07-05 @ 02:06:36
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0