ännu en söndag..

idag har jag iallafall städat hela dagen för den som ville veta.

nej, jag tänker inte börja dagen med att vara emo.. 
men det här är ingen bra dag helt enkelt. jag sitter och lyssnar på gamla låtar,
dom där som jag lyssnade på under dom bästa/sämsta tiderna jag hade då.
det suger. minnen borde raderas efter ett tag, man fastnar bara i sitt förflutna.



dole - ensam

det sägs att kärleken kommer, kärleken går
så du vågar påstå att tiden läker alla sår
men jag är trött på att vänta jag är säker på min sak
alla känslor du har gett mig kommer alltid stanna kvar

simone - aldrig glömma dig

så svårt att kontrollera sina känslor
kärleken är komplicerad i sig
och tro mig han försöker att glömma dig
för eran kärlek blev en omöjlig grej
men du kommer aldrig lämna han i drömmarna
han försöker men du finns alltid där
för hoppet är det sista som lämnar han
så han kommer aldrig glömma dig

mange - livet är konstigt

att vara ensam kanske är det jag verkligen gör bäst
visst är det konstigt att man lever kvar , japp
visst är det konstigt att man aldrig mår bra , nope
visst är det konstigt att man tappar allting
ingen ser hur man mår och alla skiter it

det var då, haha. herregud vad emo jag måste ha varit som tyckte sånn här musik var bra.
ja, det var då..
nu är det en ny söndag, en ny musiksmak, en ny jonna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..hela dagen..visstvisst, för jag väckte inte alls dig vid 2, o du har inte alls gjort nåt annat...^^ pusspåsig!

2009-07-19 @ 17:16:00
Postat av: Anonym

svar : haha eschhhh (a)

2009-07-19 @ 21:25:06
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0