11.08

uppe med tuppen, vaknade 10, skönt.

gårdagen : tränade för första gången på riktigt länge, uppehållet är nu officiellt över, tack.
var otaggad, men det var kul, faktist. drog hem och duschade lite snabbt och drog sen iväg med ida,
till micha och ronja. kollade på en bit av changeling och sen pratade vi en stund.
sen skulle jag hem och sova, tidigt. men nej! frida var taggad på film, och så blev det.
sen somnade jag där, vaknade 10 imorse och åkte hem.
tack för igår allihopa.


idag : idag gäller det! min och pappas tradition, kolla nya harrypotter tillsammans!
han, jag och min kära syster dra iväg till örebro för att se den, jag är taggad.
hoppas att den är lika bra som den verkar!
nu ska jag börja fixa lite,
puss

Kommentarer
Postat av: markus

haha nej, den där harry potter va den sämsta som nånsin gjorts :'D

2009-07-22 @ 12:38:00
Postat av: jonna

svar markus : esch nu ska vi inte va sånna!

jag har förväntningar här (:

2009-07-22 @ 15:26:06
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0