vidskeplighet skadar!

tror du på spådomar? jag tror på spådomar!
och därför ett tips, kör aldrig tärningen på ellens mobil.

det var det värsta jag gjort i mitt liv, det går till såhär.
1. du ställer en ja/nej fråga du vill ha ett ärligt svar på
2. du skakar mobilen så att tärningarna kastas
3. om båda tärningarna stannar på samma siffror, är det ett ja.
om dom stannar på t.ex 4 på ena tärningen och 3 på andra betyder detta "stor chans"
och olika, så är det ett nej.

det här är det värsta jag har gjort i mitt liv, eftersom att jag nu är naiv nog att tro på det.
jag är livrädd och emo, och kommer att genomlida en plågsam natt av ytterst lite sömn och mycket tänkande,
så känns det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag är också rädd. fett orolig för i kväll xD :o

2009-12-17 @ 08:17:15
URL: http://ellensleipner.blogg.se/
Postat av: jonna

det behövde du inte vara , eller hur :)

2009-12-18 @ 00:46:44
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0