Tidsfördriv

hihi ni behöver inte läsa..
vill bara ha nått att göra tills jag ska till kyrkan.

Gå in på kontaktlistan och skriv vem det är

Namn 7 - ankii
Är han/hon kul? - tror jag säkert
Har du kramat personen? -
Minnen med personen? - inte ett enda

Namn 9 - axl
Var träffades ni första gången? - i klassen på virginska media
Har du känt personen länge? -
Fullständigt namn - axel nånting?

Namn 14 - bästibeb
Flicka eller Pojke? - pojk
Är ni nära vänner? - ah
Har du pratat med personen i telefon? - ah

Namn 15 - chiinden
Hur länge har ni känt varandra? - känner inte direkt
Kan du berätta hemligheter för personen? - näe

Namn 35 - fyllesam
Är hon/han vacker? - hah, asså.. näe
Känner du honom/henne bra? - nje, kan jag inte påstå
Är han/hon upptagen? - tror inte det

Namn 50 - kimpaa
Har du sänt personen ett sms? - ah
Är det en tjej? - näe
Går personen i samma skola? - inte längree

Namn 56 - krobbinjohan
Är ni släkt? - näe, men han är som en brur
Hur är han/hon till sättet? - grym!
Känner du honom/henne bra? - ah

Sista namnet - 3mo <3
Gillar du henne/honom? - om jag gör
Har ni varit tillsammans? - vi äär

Vad har du för kontakter som börjar på A?
adde
adilsill
aggee
alien
alleeballee
amed
ankii
apan
axl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0