o helga natt!

en syster, en bussresa, ett örebro osv.
jag och min kära syster drog oss iväg för att shoppa idag.
igår vart det party förresten, lyckat en stund! tack tjejer
jag och min syster tittade iallafall på o helga natt,
ni kanske såg det också? eller tittade på det på tv?
jätte fint iallafall, största pluset var ju att brolle var där,
oj vilken snygging. sen kom emin och jacob och väntade på bussen med oss,
nu ska jag ramla ner i sängen efter en varm dusch, puss ♥

dagens outfit:
lackleggins - gina tricot
vitt linne - gina tricot
svart tröja - only
klocka - ur&penn



min kära syster.


lite ernst sådär.

Kommentarer
Postat av: systra

fan vad snygg jag är! :) tack för en mysig dag! <3

2009-12-07 @ 20:49:49
Postat av: jonna

svar systra: det är du :) tack själv <3

2009-12-07 @ 21:40:13
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0