morsning

somnade inatt iallafall, vaknade vid 12.
skönt!
nu ska här städas.

men först lite om gårdagen
.
började med att kören sjöng på julavslutningen,
mysigt med lite julstämning sådär.
sen åkte jag vidare hemmåt bytte om fort som attan,
sen vidare på förpärla hos helle.
efter det tog vi tåget till linde med ett taggat gäng tjejer
och drog oss in på folkan. roligare kunde det ju ha varit
men jag var med det bästa folket iallafall, ♥

gårdagskvällens outfit:
vitt linne - ellens
adidaströja - ellens
(jeansleggins - gina tricot)
& hårlooken blev toffs.


Kommentarer
Postat av: systra

du kan ju slå en pling om du/pappa vill komma o höra min skönsång, har några biljetter över...:) annars funderar jag på att komma över nån dag..:) pussar

2009-12-19 @ 00:12:12
Postat av: albin hihihi :D

söt ;$

2009-12-19 @ 00:16:59
Postat av: jonna

svar systra: jag vill kkika iaf :D

2009-12-19 @ 00:39:21
Postat av: jonna

svar albin hihihi :D : näääää :) hihi

2009-12-19 @ 00:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0