.






ja, ni som följer http://rahlenfeldt.blogg.se har säkert läst att krille ska "sluta vara fjortis"
dvs. sluta sminka sig, sluta vara så fåfäng osv.
om det nu blir så vet man ju aldrig.
men nu tänkte jag, tror inte ni att han får många av sina läsare just pga det här?
han provocerar ju mycket bara genom att ha sin "fjortisstil", och om han nu slutar upp med det,
och blir precis som alla andra, vem vill läsa hans blogg då?
jag menar tänk er själva, jag läser endast dessies blogg pga. hon irriterar mig så pass mcyket som hon faktist gör.
jag vet att det låter sjukt, men jag är nog inte den ända.
man tycker om det så, man har någonting att skratta åt, och roa sig åt.
nu är inte jag en av dom som skrattar åt krille, men självklart finns det folk som gör det.
och dom, och många andra (även jag skulle jag tro) kommer nog att tappa intresset av hans blogg,
om han ska bli en vanlig människa.
ja, jag vet inte. men jag vet många fjortisar där ute,
som kommer bli mycket besvikna.

haha jag vet itne ens varför jag bryr mig? antar att jag har brisst på ämnen att skriva om.





Kommentarer
Postat av: KRobbinJohan (a)

Jag är asnöjd med min klass också och lärarna! :d

2009-08-20 @ 21:33:14
Postat av: KRobbinJohan (a)

oj jag skrev på fel (a) är man bäst så är man, men bra att krille verkligen inser hur ful han är i smink och botox (a)

2009-08-20 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0