min & alla jonnas dag

"gotta find you, need to find you"
åååh, jag vill vara med på my camp rock.
dom ser ut att ha så kul, och tänk att få sjunga
this is me inför alla människor.
gud vad härligt!

jag hatar att jag är så blyg, inför människor.
jag vill också vara som dom.
än sen om man inte sjunger bra?
dom vågar stå där och göra det dom älskar,
och visa människor att dom verkligen gör det också.

någon gång innan årets slut ska jag sjunga,
överallt inför alla.
på stan, i skolan, hemma, överallt.
bara släppa loss!
åååh, jag vill så mycket.

tänk att få vara som usain bolt.
vill han nått så gör han det,
och han om någon är väll ett bevis
på att vill man så kan man.

Kommentarer
Postat av: KRobbinJohan (a)

Kloka ord av jonna som vanligt! (y)

2009-08-22 @ 02:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0