jonna hissar / dissar



- pengar, när man har mycket pengar och kan göra precis vad man vill (inte för att det händer mig så ofta)
då är det verkligen underbart. att få köpa sånt man velat ha länge, me loves!

- fotboll, just nu är jag inne i någon sorts period då jag vill ha det hela tiden. bara springa, skjuta, finta, spela
all the time, otroligt skönt!

- mat, okej jag hissar alltid mat! men extra mycket idag, så jääävla hungrig.

- storbloggare, nej nu ska ni inte hetsa upp er och tro att jag är en bloggtopplistan-slav, nej!
jag tycker bara att det är intressant att få läsa om annat än min egen vardag, något lite mer spännande.




- myggor, dessa små äckliga varelser invarderar, deras bett, stick whatever tar död på mig.
eller deras vidriga surrande ljud när man ska sova på nätterna, GAH!

- vädret, nej gud vad jag älskar svenska sommaren, jag menar vi har ju haft sol hela tre dagar?
INTE OKEJ!

- bilddagboken, det enda jag har bilddagboken för, är för att jag ska få se mina kompisars bilder.
vem orkar se på alla töntar i fokus? hokus pokus fjortis i fokus, word!

Kommentarer
Postat av: han, hon, den, det

du klagade ju förut när det var sol jämt !? =0 men varmt på tisdag

2009-08-03 @ 21:54:53
Postat av: jonna

svar han, hon, den, det : esch, det var innan jag var en blekfis!

2009-08-03 @ 21:56:08
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0