galet..

ändrade planer, goda nyheter, och en sjukt konstig kväll.
istället för att dra ut med båten så drog jag hem till ida,
blev bjuden på grillat hah, sjukt gott. när vi hade ätit så drog vi hem till mig en sväng,
för att sen dra vidare till tom, sjukt skön kille.
där var det iallafall chillfest och vi satt och mös, allting slutade som vanligt där.
haha, psykologiska samtal, tårar, glädje, skratt osv.
att "inte dricka en droppe" är inget för mig och ida iallafall..
drog dit vid halv 10 och kom hem nyss, 3.
imorgon har vi tänkt att dra ut med båten och sen vidare till tom på kvällen,
party!
och just det, den grymt goda nyheten.
min moppe såldes idag, och nu är jag rik, eller ja rik för att vara mig.
SHOPPPAAAAAAAAA.
nu ska vi sova, godnatt sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0