funderar på bloggpaus?

idag har jag varit iväg till stan med frida.
handlade allt jag inte behövde handla.
skulle in och köpa hårfärg, köpte jag det? svar nej.
istället köpte jag trosor och brillor, herregud.
men får väll ta mig i kragen och sätta rumpan på cykeln,
och sticka iväg och köpa hårfärg.
för ikväll kommer ida hit, ska färga mitt hår sen sover hon här,
mysigt.
nu ska jag hoppa i ett skummbad och mysa med ljus och musik.
puss
(frida, min kamera hade damp så det blev inga bilder)


dagens outfit


dagens inköp

Kommentarer
Postat av: Anonym

wayfarers<3 =)

2009-08-13 @ 23:26:45
Postat av: jonna

svar anonym : yes! det är väll givet :>

2009-08-14 @ 00:44:44
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0