.


1. hur många syskon har du, och är du minst bland dom?
svar : jag har 4 syskon alla är dock halv, men ja jag är minst av dom.

2. krillebooi eller filip edwards?
filip edwards. han har fötterna på jorden mer, kanske pågrund av att han inte är lika känd, kanske inte.

3. coldplay eller eminem?
svårt val, men coldplay!

4. hur många gånger har du haft sex?
my business not yours.

5. heta greta eller se ut som en gris?
väljer nog greta!

6. finns det någonting du skulle ge allt för?
2 saker, mina vänner och zlatan.

7. vad vill du bli när du blir stor?
journalist och författare.

8. hur vill du dö?
jag vill dö lycklig och frisk!

9. Hur många armhävningar klarar du av att göra som mest i sträck, utan att vila?
har gjort 10 faktist. säga vad ni vill, men dom är jag stolt över.

10. är du bra på fotboll? vilken position spelar du på?
hah, svår fråga. jag duger! oftast som stötande.

11. konstigaste drömmen ?
oj, hm.. måste vara någon sjuk sexdröm jag haft haha!

12. är du kär eller gillar du han mr x?
jag saknar honom, hans personlighet är bäst.

13. har du döpt nån av dina dildosar?
haha nej, men på skoj så är det sven.

14. Mig eller zlatan?
keep dreaming niklas, zlatan såklart.

15. vad är din roligaste dröm ?
 hm, måste vara när jag drömmer om något jag verkligen vill ska hända.

16. kärlek eller 6?
med kärlek kommer sex, dendu!

17. zlatan eller messi?
vad tror du...

18. gillar du michelle rapp?
det är väll givet?

19. Är Bandhis snygg?
bandhiis my dear friend är urläcker, men dock upptagen tjejer!

20. Känner du att du själv är en bra vän? och är du alltid helt ärlig mot dina kompisar?
ja, oftast iallfall. alla gör vi ju misstag! ja, jag är ärlig.

21. Varför måste du ha 3 ?
förlåt!

22. Kaffe på McDonalds ?
= brännskadad tunga!


Kommentarer
Postat av: ida

dålig uppdatering jonna! let's go hun.

2009-08-28 @ 13:22:14
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0