.




lama, så skulle jag:
äta gräs, massor av gräs. och idissla.
kanske lite äckligt men jag menar hur coolt är det inte.
att äta det man spyr och faktist gilla det? euw.
men lite coolt, faktist.

mamma, så skulle jag:
låta mitt barn göra vad den ville.
guuuud vad omtyckt jag skulle vara då!
typ, "hej här har du en 70is, le snorunge"
jo, den skulle le.

trisslott, så skulle jag:
aldrig låta någon vinna!
mohahaha. jag skulle låta dom tro det,
med massor av 2 likadana
men icke.

hjärna, så skulle jag:
försöka tänka smart som bara den åt någon person.
försöka göra dens liv, precis som jag vill ha mitt.
och verkligen kunna tänka ja/nej och inte kanske.

hand, så skulle jag:
ursäkta snusket, men testa hur det kändes att vara en hand inne i en grotta liksom.
eeeeeh, och ja tack, hellst min egen!

kille, så skulle jag:
oj här blir det en lång lista men,
- runka
- vara med "grabbarna"
- vara i ett omklädningsrum med killar innan match
- göra helikoptern
- springa naken och sjunga "ååh ååh vad det är skönt å va naken, svänga med snabeln..."
- ha magrutor
- äta hur mycket som helst på donken, och rutorna sitter kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0