.





     







dessiré nilsson, en såkallad "känd" bloggare. tårta i ansiktet på ung 08, ca. 3 bra kommentarer av alla 100 hon får.
men det förstås hon är ju lika snygg ändå, hon har ju alltid sitt såkallade självförtroende kvar och sina osynliga
vänner. alla tycker ju förstås att hon är bäst, i hennes eget lilla huvud. snälla dessie, lägg ner.
jag vet helt seriöst ingen mer pinsam människa än du, förutom kissie som är äldre och borde veta bättre.

paulina danielsson, hon har 30 000 läsare och visst, det kanske är mindre läsare än dessie, men hon är inte hatad
av alla sina läsare iallafall. paow har mognat till sig otroligt sen hon släppte dessie, vilket inte är så konstigt.
jag hejjar iallafall på hon och bögen woho!

antingen dessie eller paow ?
om jag måste välja, helt klart paow.
kladdig grädde i ansiktet och inga vänner är inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0