du

jag fattar inte hur du kan gå på hennes snack.
jag har försökt att hjälpa dig,
men då blir du bara arg, vad ska jag göra då?
jag vet hur hon är nu, du visste hur hon var för 1 år sen.
hon har förändrats, och nej, inte till det bättre.
förstår du inte bara att hon utnyttjar dig?
jag vill vara glad för din skull, det vet du.
men hur ska jag kunna vara det när jag vet,
att du kommer att bli lika sårad igen, om inte flera gånger.
hon använder ju dig som hennes "extra-vapen"
tror du inte att han blir svartsjuk när hon är med dig?
just det, tänk dig för.
och jag trodde att du litade på mig,
att det jag sa hade någon betydelse.
men tydligen inte.
jag finns här när hon dumpar dig om, och om igen.
och jag tänker inte säga vad var det jag sa,
för jag är en riktig vän.
men jag kommer att be dig att inse, minst tusen gånger,
hur sårad du kommer bli igen.
ge aldrig allt, för det kommer hon aldrig att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0