take a break

Godmorgon, klockan är nu 11.24..
skönt att få sova ut!
idag är jag hemma, kändes bra så.
orkade verkligen inte idag.
imorgon blir det nya tag iallafall!
sitter här och äter godis.
godis, zlatan och en ny bok som
alla har fått på posten, "fred"
och jag kan inte sluta läsa.
den känns så viktig.
fick fridatidningen också,
men nu när jag har läst en bit i
fred, så känns frida ganska oviktig.

Det finns alternativ,
det måste finnas alternativ.

godis, Zlatan & fred


Nej nu ska jag fortsätta läsa.
och kom ihåg, behandla andra som ni själva vill bli behandlade.


Kommentarer
Postat av: KRobbinJohan (a)

den där boken är sämst! :( fick hem den och kastade skiten (a)

2009-09-30 @ 18:33:34
Postat av: jonna

svar KRobbinJohan (a) : alla tycker olika (y

2009-09-30 @ 21:21:40
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0