pga. ögonbultandeilandeförvirrande design..

så kommer ni nog inte höra av mig lika ofta längre!
min design är så uttjatad.
ska be frida fixa den sen, någongång.
men inte idag, och troligtvis inte imorgon.

idag, inatt, whatever you want to call it!
så kommer ida.
jag är sjuk, hon är sjuk, vi smittas, vem bryr sig?
hon är uttråkad, jag är rädd och hungrig,
vi behöver varandra helt enkelt.

såg världens läskigaste skräckfilm med pappsen nu ikväll
på tal om ingenting
alltså, jag är rädd fortfarande.. inte okej!
vafan hette den, typ vaggans famn, eller typ i famnen..
ah whatever läskig var den.

bjuds på lite egoism
för det har jag ju så dåligt med menar jag, ironi för hela slanten.

ja, jag ser ut som en plattbröstad fiskstjärt.
men lev med det då.

nu ska jag möta upp min kära vän ida.
vi ska ha sex i en buske, ja mums.
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Adam

Bbby<3

2009-09-05 @ 03:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0