öronbedövandeskavandeilande

mitt öra, mitt högra stackars lilla öra.. ÖRONINFLAMATION!!!!
eller något som gör förbaskat ont iallafall.
slutade klockan 12 idag, pga att det ska bli besök hos mr. doktor (haha vad porrigt det lät)
i vilket fall som hellst så ska jag aldrig mer ha ont i örat, aldrig.
det ilar, det bultar, det tjuter, det dunkar och det hörs inte mycket i min högra lilla trummhinna.
det är sååååå synd om mig, stackars stackar mig.
ta den sista raden hur du vill, jag tar den som en grov ironi.

här kommer däremot något som är ljuvligt för mina öron



Kommentarer
Postat av: Anonym

elin ruth / lars eriksson. grym låt (:

2009-09-08 @ 17:28:12
Postat av: malin

jag hade också så där i örat hela förra veckan! haha, den suger verkligen ;o

2009-09-08 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0