läskiga nya grannar

ida kom en sväng nu ikväll.
vi tog en välbehövd och skön pratstund.
innan mina nya grannar dök upp på andra sidan gatan..

tjej 1 - jaaaag ääääär hööööög..

tjej 2 - GÅ IN! mamma sa att du inte fick vara ute!

tjej 1 - men nu går jag lalalala

tjej 2 - men kom hit!

tjej 1 vänder och går in i buskarna på tomten där tydligen tjej 2 sitter.

jag följer ida och när jag går förbi står dom 2 tjejerna på gräsmattan och även en kille den här gången.

killen - det kommer nån, gömm er!

tjej 1 - men vart dåååååååå?

killen - finns ju träd överallt?

tjej 2 - men mamma sa..

tjej 1 - MEN VAFAN JAG KAN INTE GÅ IN NÄR JAG ÄR HÖG!???

jag skyndade mig in och låste dörren illa kvikt!
skämt och sido så låter skelefteå som en bra idé.


Kommentarer
Postat av: ida

haha vafan :o

dom var typ 13 år också :o omg

2009-09-02 @ 10:26:26
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0