kroppen

är du nöjd med din kropp?
eller är du kanske missnöjd?
eller kanske nöjd med vissa delar och missnöjd med andra?

jag har ganska bra självförtroende,
men självklart finns det saker jag ogillar på min kropp.
jag tror att vi alla har något som gör att vi inte trivs med oss själva,
men det kanske gäller att lära sig att gilla läget?
alla är skapta olika och alla är fina på sitt eget sätt.
jag har vänner som är jättesmala och är inte nöjda för det,
jag har vänner med stora tuttar dom trivs inte mer för det,
jag har vänner som är mulliga och trivs inte med det,
jag har vänner med fotbollsben och trivs inte med det,
jag tror att man måste våga vara nöjd med den man är.
det är inte det lättaste, men tänk vad bra man skulle må
av att kunna titta sig i spegeln och tänka
"shit vad snygg jag är" varje dag.
det kanske är något varenda människa borde sträva efter,
för trivs man med sig själv, så blir man automatiskt gladare och piggare.
det var allt för mig.




Kommentarer
Postat av: sophia

är vi goa eller jag typ säger det 500 gånger om dagen om det är normalt hahahahahahah :D har saknat dig baby :D

2009-09-20 @ 15:28:12
URL: http://afrostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0