dagen är förstörd

eller ska jag säga natten är!
förlåt för otroligt dålig uppdatering..
men jag somnade direkt när jga kom hem
och vaknade klockan halv 8?!
alltå en timme sen, helt sjukt.
vilket betyder att min natt kommer bestå av tv,
dator och godis, i pincip.
vilket betyder,
ETT MEGAFULT TRÖTT SKOLKORT?!
åh jag orkar inte ens klaga, så trött är jag :]
sitter och kollar på idol, nils kommer åka ut,
buhuuuu. han är ju kung!


skulle ha skrivit en söt text till kattn,
för han vart lite avis och så.
men jag är så otroligt trött!
så inatt kanske, eller imorgon.
hihihi ♥


Kommentarer
Postat av: jäny

deet är ju idaaaas kattttttiiii !

höäöhöhöhäh'hhh¨hööh¨hhäöhäh

2009-09-23 @ 21:00:14
URL: http://jennykanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0