I allways say that i dont need you

jag vill byta till kvinnersta!
skratta eller gråt men det är sanningen i det stora hela.
det verkar så mysigt så det är inte sant.
men jag antar att det här bara är en tillfällig ångest jag har,
som ska gå över så småningom.
snart är det malta - sverige och jag är så sjuuukt laddad!
nästan mer än hela landslaget tillsammans kan jag tänka mig.
och ska jag tippa så tror jag på ett resultat på 5-0 av sverige.
solade idag också, lite resultat men inte mycket.



nu ska jag till affären med ellen, sen hem och kolla match.


Kommentarer
Postat av: rasmus

nej du vill till JB det vet jag ;)

2009-09-09 @ 18:00:02
Postat av: jonna

svar rasmus : klart? du går ju där haha :)

2009-09-09 @ 18:44:40
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/
Postat av: amanda

GO KVINNERSTA HA HA !(y)

c:

2009-09-11 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0