dålig uppdatering, i know!

ska bli ändring på det, eller, jag ska försöka ta mig tid till det.
men det är mycket jag måste lära mig att ägna mer tid till.
skolan, mina vänner, min fotboll och framförallt min familj.
det är så mycket som ska hinnas med, som man helt enkelt inte hinner!
men jag har iallafall hunnit med emin och johanna dom här dagarna.

idag har jag iallafall varit hemma med min älskade mamma och pappa.
man ska ju ta vara på tiden sägs det, så nu ska jag göra det.
städade det sista i mitt rum, och det var faktist riktigt mysigt.
efter det la jag mig ner och tittade på harry potter, den nyaste.
tänkte att jag skulle ge den en chans till, eftersom att jag inte gillade den på bio.
gillade den inte mer den här gången, och precis som på bion så somnade jag.
sen vart det mammas pojkar med jenny, och jag säger bara bobby!
nu väntar jag på att emin ska ringa så jag får säga godnatt, sen ska jag
krypa ner i min varma säng. godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Tim ska det vara :D

<3

2009-12-04 @ 10:39:07
Postat av: jonna

svar johanna : nej nej! tim är fulis. BOBBY RULES

2009-12-04 @ 11:11:09
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0