friskis&svettis

idag drog jag och emin som sagt och gymmade, holy chesees makaroni säger jag bara. dit kommer jag och tänker att det ska vara lite folk, så är det huuuur mycket folk som helst (med en liten överdrift) så jag satt utanför gymmet en halvtimme och hackade tänder för jag var så nervös. men tillslut fick emin in mig och det gick ju bra. 1 mil på löpbandet sen arm och mag övningar. 2 timmars gymmande. duktig flicka! nu ska jag somna gott och välförtjänt i min nybäddade säng. puss kära bloggläsare


Kommentarer
Postat av: E

Bara början :D <3

2011-02-02 @ 22:39:20
Postat av: jonna

svar E: ja nu är vi på gång här :D <3

2011-02-02 @ 23:05:52
URL: http://jonnaskyttestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0