6 konstiga hej jag har stött på i mitt liv

för er som inte förstår så kommer en förklaring här:
det tjocka är vad dom har sagt, och det tunna är min definition av hur jag tycker att det låter

tjo leeen
- "hej jag är asylsökande"
yo wassup
- "hej jag är p diddy, och samtidigt som jag säger den här onödigt töntiga hejrepliken så trycker jag på så att det låter som om jag lägger historiens största kabel"
tjenare smulan
- "hej jag är golfare och sa precis det bögigaste jag kunde komma på"
hey bruden, läget då?
- "hej jag försöker att spela cool så att hon inte märker att jag är en 96a"
tjenare kexet, står du här och smular?
- "hej, jag drar den äldsta raggningsrepliken i världen och är faktiskt seriös med den"
tja, du var i min smak
- "hej, jag har precis idiotförklarat mig själv genom att i princip kunna jämföra dig med en favoriträtt"

säg bara hej, det funkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0