sverige - san marino

jag följde matchen på både 10an och andreas lundins liverapporter på twitter.
jag har kommenterat lite och fått lite svar osv.

jonna: nu kan väl ändå ingen komma och säga att Zlatan är överskattad längre?

SvD.se Andreas Lundin:
 Det kommer alltid finnas folk som säger att Zlatan är överskattad.
Men gör han två liknande mål mot Holland bör antalet kritiker gå att räkna med en hand.



Johan: Har inte gillat Z, jämfört med Henke har han legat låååångt ner på listan,
men det har inte hängt så mycket på hans kvaliteter som hans attityd.
Vilken iof sig har påverkat hans kvaliteter.
Hoppas han har mognat, vilket han verkar ha gjort.



jonna: hur orkar folket klaga på zlatan så fort han gör något mindre bra,
och så fort han gör det han ska då är han bäst i världen igen.
Sluta upp med denna avundsjuka, människor!



SvD.se Andreas Lundin: Publiken står upp och hyllar det svenska laget, mest hyllningar för Zlatan.





Matchen ikväll var grym, och de mötte ett ganska värdelöst lag.
men ikväll var zlarreman värd att hyllas med stående ovationer, därför stog jag i soffan
och skrek. därför är det nu risifrutti i hela min soffa...
men grattis sverige, och grattis zlatan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0