mår min pappi riktigt bra?

answer: no!

förrförra veckan ringe min kära far mig och berättade att han hade köpt en ny bil, "jaha" tänkte jag inte mer med det.
men förra veckan ringde han mig ännu en gång och sa att den nya bilen var såld och han hade införskaffat sig en ny,
den här gången blev mer reaktionen från min sida "jaha....?" och nu ringde han alldeles nyss för att säga att han har sålt den nya och inväntar sin nya opel.. nu vart min reaktion "JAHA?!?!?"
nejdu farsgubben, nu har nog lappland fått dig helt bäng i roten.
kom hem istället ♥

pappsens nya betta


Kommentarer
Postat av: anchi

hahahahaha störtskön ju!

2010-10-19 @ 19:39:44
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0